Google SpreedSheet – Auto weryfikacja optymalizacji Meta Danych
12,99 zł24,99 zł
- Formatka w 2 językach: PL i EN
- Automatyczne pobieranie meta danych
- Automatyczna wycena zmiany w oparci o edytowalne stawki
- Automatyczna walidacja wdrożenia
- Raportowanie dla klienta w czasie rzeczywistym
- Oszczędność czasu w obsłudze zamówienia
Description
Meta Titles i Meta Descriptions to najważniejsze elementy optymalizacji witryny. Są one używane przez roboty wyszukiwarek, aby określić, o czym jest Twoja strona. Tytuł powinien być zwięzły i opisywać zawartość strony w sposób łatwy do zrozumienia. Meta opis skolei powinien pogłębiać tą informacje i zachęcać do odwiedzenia podstrony.
Przygotowana formatka jest idealnym narzędziem zarówno dla copywriterów, SEOwców, jak i właścicieli stron, którzy chcą zweryfikować poprawność wdrożenia meta danych na swoich stronach. Ręczne weryfikowanie jest bardzo ciężkie i moznolne – naczęściej sama weryfikacja wymaga podobnej ilości pracy co zmiana meta danych, dlatego przygotowałem dla Państwa formatkę, która pomoże nam przejść przez każdy etap wdrożenia optymalizacji:
- Automatycznie wyceni działania na podstawie wczesniej zdefiniowanych (edytowalnych) stawek za każdą czynność (Copywriting i podmiana tytułu i opisu) jak również automatyczne sprawdzenie stawki minimalnej zlecenia.
- Po wypisaniu wskazanych przez klienta URL automatycznie plik pobierze obecne MetaDane do prostej edycji w pliku (Przygotowanie wpisów, również w tym pliku)
- Po zmianie wpisu na stronie Google SpreedSheet automatycznie zaciąga nowe dane i waliduje je pod względem poprawności.
- Na koniec działań mamy przygotowany raport zmian.
Wycena zmiany Meta Title i Meta Description – jak przygotować?
Meta Title i Meta Descriptions powinny być unikalne dla każdej podstrony, powinny zawierać odpowiednio dobrane słowo kluczowe, pod które optymalizujemy stronę. Tytuł powinien być nie dłuższy niż 600 px, czyli około 60 znaków, natomiast meta description powinno zachęcać do kliknięcia i sprawdzenia zawartości strony, a także powinna znaleźć się odmienone przez któryś z przypadków keyword pod który optymalizujemy stronę. Warto wiedzieć, że opis powinien być nie dłuższy niz 960 px, czyli 150 znaków.
Jak sprawdzić poprawność wdrożenia optymalizacji SEO – Meta danych (Meta Tytułu i Meta Opisu)?
Jeżeli czujesz się w kodzie jak ryba w wodzie, to najłatwiej jest kliknąć prawym na dowolny element strony i kliknąć „pokaż źródło strony”, a następnie wyszukać tytuł i opis, odpowienio Meta-title i meta-desc.
Osobiście polecam wtyczkę „Meta Seo Inspector„, która sama znajdzie opisy i szybko wyświetli Ci wynik na stronie. Jeżeli natomiast nie chcesz wyszukiwać i sprawdzać strony po stronie. Zachęcam do zakupu mojej formatki, która robi to automatycznie.
Jak raportować klientowi postępy w pracy przy optymalizacji Meta danych?
Additional information
language | English, Polish |
---|
Reviews
There are no reviews yet.